Objavte naše izby & apartmány

Apartmán PREMIUM
Izba štandard bez balkóna
Izba štandard
Izba PLUS
Izba DELUXE
Izba PANORAMA
Apartmán ŠTANDARD bez balkóna
Apartmán ŠTANDARD
Trojlôžkový apartmán ŠTANDARD bez balkóna
Apartmán PLUS
Apartmán DELUXE
Príchod Odchod
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
FAQ

Často sa pýtate

Kedy je check-in?

Ubytovanie je možné od 14:00, pričom hotelová recepcia je otvorená nonstop, 24 hodín denne.
Ak máte záujem o skorší check-in, odporúčame vopred overiť dostupnosť tejto služby na telefónnom čísle +421 908 888 223.
Za skorší check-in sa účtuje poplatok 20 €/hod.

Kedy je check-out?

Čas odubytovania je do 10:00.
Ak máte záujem o neskorší check-out, odporúčame vopred overiť dostupnosť na telefónnom čísle +421 908 888 223.
Za neskorší check-out sa účtuje poplatok 20 €/hod.

Máte detský kútik?

Áno, pre menšie deti máme v hoteli detský kútik, ktorý je k dispozícii denne bez časového obmedzenia. Vo vybraných termínoch tu prebieha aj animačný program.
Pre väčšie deti a dospelých je k dispozícii herňa so stolovými hrami, ako sú biliard, stolný tenis a stolný futbal.

Dá sa u Vás požičať detská postieľka?

Áno, na vyžiadanie vám radi poskytneme detskú postieľku bez príplatku. Postieľka bude plnohodnotne pripravená priamo na izbe pred vaším príchodom.
Na hotelovej recepcii si môžete zapožičať aj detskú vaničku a nočník.

Môžem si na pobyt zobrať psa?

Hotel Panorama**** je pet - friendly hotel. Pre vaše domáce zvieratko s radosťou pripravíme vybavenie na spanie, granule a vodu za príplatok 25€/noc.
Domáce zviera je potrebné vopred nahlásiť pri vytváraní rezervácie, prípadne dodatočne telefonicky na tel.č. + 421 908 888 223.

Dá sa pri hoteli parkovať?

Pred hotelom je check in parkovisko, ktoré je určené na krátkodobé zastavenie počas registrácie na recepcii.
Pre hotelových hostí sú k dispozícii vonkajšie parkovacie miesta v zadnej časti hotela alebo parkovanie v podzemnej garáži na úrovni -2. Dostupnosť parkovacích miest závisí od aktuálnej obsadenosti.

Je možné využiť rekreačný poukaz?

Áno, v našom hoteli môžete využiť rekreačný poukaz.
Pri rezervácii nás prosím informujte o tejto požiadavke a uveďte, na koho má byť vystavená faktúra za pobyt, vrátane adresy trvalého pobytu. Pri check-out vám následne vystavíme vyúčtovaciu faktúru podľa vašich údajov.

Je možné platiť aj benefitovými kartami?

Akceptujeme Gusto kartu, BenefitPlus kartu, BenefitPlus poukážky na ubytovanie a BenefitPlus rekreačné poukazy, edenred e-ticket alebo edenred kartu prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Sú počas pobytu k dispozícii upratovacie služby?

Áno, izby sú upratované denne.
Denný servis zahŕňa: vynesenie smetí, vysatie izby, úpravu postele, umytie kúpeľne a doplnenie minibaru.
V prípade, že na kľučke visí ceduľka „nerušiť“, do izby si nedovolíme vstúpiť. Radi vám však denný servis poskytneme dodatočne na základe vášho vyžiadania na recepcii.

Ako často meníte posteľnú bielizeň a uteráky?

Posteľnú bielizeň a uteráky meníme na vyžiadanie. V izbe nájdete kartičku, ktorú stačí položiť na posteľ, ak si želáte výmenu posteľnej bielizne.Uteráky vám automaticky vymeníme, keď ich necháte položené na zemi v kúpeľni.

Máte klimatizované izby?

Izby nie sú vybavené klimatizáciou. Na vyžiadanie vám však radi poskytneme ventilátor, ktorý je k dispozícii na recepcii.

Akými kartami je možné platiť ?

U nás je možné platiť MasterCard, Maestro, VISA.

Rezervujte ešte dnes

Rezervujte si pobyt priamo cez nás a my vám garantujeme najlepšiu ponuku ceny a taktiež naše ďalšie výhodné špeciálne ponuky. Zažite krásu Vysokých Tatier v Hoteli Panorama.

Nezmeškajte nič dôležité a buďte medzi prvými, ktorí sa dozvedia o našich nových ponukách.

Prihláste sa k odberu noviniek.

Tento formulár je chránený technológiou reCAPTCHA od Google. Ochrana súkromia a zmluvné podmienky.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Scroll