miesto s bohatou históriou
Oddychujte v prostredí panoramatických výhľadov na Tatry
Či už patríte do skupiny, ktorá miluje aktívny relax, alebo skôr preferujete dovolenkové „nič nerobenie“, hotel Panorama a jeho lokalita naplní vaše očakávania.
Každý náš krok je motivovaný poskytovaním maximálneho komfortu a spokojnosti na najvyššej úrovni pre našich návštevníkov. Preto od svojho otvorenia neustále zdokonaľujeme naše služby, aby sme vám ponúkli výnimočný zážitok z pobytu.
Tešíme sa na vás
Máme všetko, čo na oddych potrebujete, a s celým tímom sa postaráme o to, aby sme vám urobili z pobytu zážitok.
Nezmeškajte nič dôležité a buďte medzi prvými, ktorí sa dozvedia o našich nových ponukách.
Často sa pýtate
Kde zaparkujem auto, ak budem po check in?
Hotel Panorama**** disponuje dvoma parkoviskami. Check-in parkovisko slúži na príjazd ku vstupu na recepciu, kde je potrebné sa ubytovať. Parkovisko pre hotelových hostí sa nachádza v zadnej časti hotela, kde sú k dispozícii vonkajšie parkovacie miesta, prípadne parkovacie miesta v garáži -2 podľa aktuálne dostupných kapacít.
Môžem si so sebou zobrať aj psíka?
Hotel Panorama**** je pet friendly hotel. Pre vaše domáce zvieratko s radosťou pripravíme vybavenie na spanie, granule a vodu za príplatok 25€/noc. Domáce zviera je potrebné vopred nahlásiť pri vytváraní rezervácie, prípadne dodatočne telefonicky na tel.č. + 421 908 888 223.
Je možná platba Doxx kartou?
Áno, v hoteli akceptujeme aj platbu Doxx kartou.
Je možná platba kartou Edenred?
Áno, v hoteli je možné uskutočniť platbu edenred e-ticket alebo edenred kartou prostredníctvom mobilnej aplikácie.
Je možná platba Gusto kartou?
Áno, v hoteli akceptujeme platby Gusto kartou.
Je možná platba BenefitPlus ?
Áno, v hoteli akceptujeme BenefitPlus karty, BenefitPlus poukážky na ubytovanie a BenefitPlus rekreačné poukazy. Túto informáciu je potrebné nahlásiť na recepcii pri vytvorení rezervácie.
Je možné v hoteli Panorama využiť rekreačný poukaz?
V prípade záujmu o preplatenie pobytu v Hoteli Panorama**** prostredníctvom rekreačného poukazu je potrebné túto informáciu nahlásiť najneskôr pri príchode a ubytovaní sa, kde uvediete, na koho bude vystavená faktúra za pobyt a dohodnete všetky potrebné informácie. Pri odchode vám vyúčtovaciu faktúru vystavíme na vami zadané údaje.
Akými kartami je možné platiť v hoteli?
U nás je možné platiť MasterCard, Maestro, VISA.
Má hotel klimatizované izby?
Nie, izby nie sú vybavené klimatizáciou. Na recepcii hotela sú na vyžiadanie k dispozícii ventilátory.
Všetko, čo je v chladničke, je zdarma?
Nie, izby nie sú vybavené klimatizáciou. Na recepcii hotela sú na vyžiadanie k dispozícii ventilátory.
Minerálka, ktorá je na stole v izbe, je zdarma?
Áno, minerálka, ktorú nájdete pri príchode na izbe, je naša malá pozornosť pre vás.
Čo teda zahŕňa denný servis?
Denný servis zahŕňa: vynesenie smetí, vysatie izby, úpravu postele, umytie kúpeľne a doplnenie minibaru. V prípade, že na kľučke visí ceduľka „nerušiť“, do izby si nedovolíme vstúpiť. Radi vám však denný servis poskytneme dodatočne na základe vášho vyžiadania na recepcii.
Vymenia mi posteľné prádlo každý deň?
Posteľné prádlo je hosťom menené na vyžiadanie. Vo vašej izbe nájdete kartičku, ktorú je potrebné položiť na posteľ. Posteľné prádlo vám automaticky vymeníme, keď je kartička položená na posteli.
Meníte uteráky každý deň?
Uteráky a osušky sú vo vašej izbe vymenené iba v prípade, že sú hodené v kúpeľni na zemi alebo vo vani.
Ponúkate upratovacie služby počas pobytu?
Áno, izby sú upratované denne. Ak máte špeciálne požiadavky na upratovanie, prosím, informujte recepciu.
Je možné v hoteli fajčiť?
Náš hotel je nefajčiarsky. Máme vyhradené priestory pre fajčiarov pred a za hotelom.
Máte v izbách trezor?
Áno, každá izba je vybavená trezorom na cennosti.
Kedy môžem vykonať check-in?
Ubytovať sa v Hoteli Panorama**** je možné od 14:00 nepretržite. Hotelová recepcia je k dispozícii nonstop, 24 hodín denne. V prípade záujmu ubytovať sa skôr je potrebné vopred zistiť, či je táto možnosť dostupná, a to telefonicky na tel.č. + 421 908 888 223. V prípade skoršieho ubytovania sa je účtovaný poplatok 20€/hod.
Kedy je potrebné vykonať check-out?
Čas odubytovania sa je do 10:00. V prípade záujmu neskoršieho odubytovania sa je potrebné túto možnosť preveriť na tel.č. + 421 908 888 223. V prípade neskoršieho odubytovania sa je účtovaný poplatok 20€/hod.
Je možné u vás uschovať batožinu pred check-inom alebo po check-oute?
Áno, radi vám uschováme batožinu na recepcii.
Je možné u vás parkovať pred check in alebo po check out?
Áno, radi vám poskytneme parkovacie miesto, v prípade dostupných kapacít. Možnosť parkovania pred check in alebo po check out si overíte na recepcii hotela alebo na tel. č.: +421 908 888 223.
Potrebujem si priniesť so sebou na pobyt detskú postieľku?
Na vyžiadanie poskytujeme k ubytovaniu detskú postieľku bez príplatku. Detská postieľka je plnohodnotne pripravená na izbe. Detská vanička a nočník je k zapožičaniu na vyžiadanie na hotelovej recepcii.
Máte detský kútik ?
Áno, v hoteli máme pre menšie deti detský kútik, ktorý je k dispozícii denne bez časového obmedzenia. Vo vybraných termínoch sa v detskom kútiku koná aj animačný program. Pre väčšie deti a dospelých máme herňu so stolovými hrami, kde nájdete biliard, stolný tenis a stolný futbal.
Rezervujte ešte dnes
Rezervujte si pobyt priamo cez nás a my vám garantujeme najlepšiu ponuku ceny a taktiež naše ďalšie výhodné špeciálne ponuky. Zažite krásu Vysokých Tatier v Hoteli Panorama.