Konferencie & eventy
.jpg)
Čo nájdete v konferenčných priestoroch na prenájom?
Herňa
technické vybavenie



Coffee break počas kongresov
Napíšte nám

Často sa pýtate
Kde zaparkujem auto, ak budem po check in?
Hotel Panorama**** disponuje dvoma parkoviskami. Check-in parkovisko slúži na príjazd ku vstupu na recepciu, kde je potrebné sa ubytovať. Parkovisko pre hotelových hostí sa nachádza v zadnej časti hotela, kde sú k dispozícii vonkajšie parkovacie miesta, prípadne parkovacie miesta v garáži -2 podľa aktuálne dostupných kapacít.
Môžem si so sebou zobrať aj psíka?
Hotel Panorama**** je pet friendly hotel. Pre vaše domáce zvieratko s radosťou pripravíme vybavenie na spanie, granule a vodu za príplatok 25€/noc. Domáce zviera je potrebné vopred nahlásiť pri vytváraní rezervácie, prípadne dodatočne telefonicky na tel.č. + 421 908 888 223.
Je možná platba Doxx kartou?
Áno, v hoteli akceptujeme aj platbu Doxx kartou.
Je možná platba kartou Edenred?
Áno, v hoteli je možné uskutočniť platbu edenred e-ticket alebo edenred kartou prostredníctvom mobilnej aplikácie.
Je možná platba Gusto kartou?
Áno, v hoteli akceptujeme platby Gusto kartou.
Je možná platba BenefitPlus ?
Áno, v hoteli akceptujeme BenefitPlus karty, BenefitPlus poukážky na ubytovanie a BenefitPlus rekreačné poukazy. Túto informáciu je potrebné nahlásiť na recepcii pri vytvorení rezervácie.
Je možné v hoteli Panorama využiť rekreačný poukaz?
V prípade záujmu o preplatenie pobytu v Hoteli Panorama**** prostredníctvom rekreačného poukazu je potrebné túto informáciu nahlásiť najneskôr pri príchode a ubytovaní sa, kde uvediete, na koho bude vystavená faktúra za pobyt a dohodnete všetky potrebné informácie. Pri odchode vám vyúčtovaciu faktúru vystavíme na vami zadané údaje.
Akými kartami je možné platiť v hoteli?
U nás je možné platiť MasterCard, Maestro, VISA.
Máte klimatizované izby?
Izby nie sú vybavené klimatizáciou. Na vyžiadanie vám však radi poskytneme ventilátor, ktorý je k dispozícii na recepcii.
Minerálka, ktorá je na stole v izbe, je zdarma?
Áno, minerálka, ktorú nájdete pri príchode na izbe, je naša malá pozornosť pre vás.
Čo teda zahŕňa denný servis?
Denný servis zahŕňa: vynesenie smetí, vysatie izby, úpravu postele, umytie kúpeľne a doplnenie minibaru. V prípade, že na kľučke visí ceduľka „nerušiť“, do izby si nedovolíme vstúpiť. Radi vám však denný servis poskytneme dodatočne na základe vášho vyžiadania na recepcii.
Ako často meníte posteľnú bielizeň a uteráky?
Posteľnú bielizeň a uteráky meníme na vyžiadanie. V izbe nájdete kartičku, ktorú stačí položiť na posteľ, ak si želáte výmenu posteľnej bielizne. Uteráky vám automaticky vymeníme, keď ich necháte položené na zemi v kúpeľni.
Ponúkate upratovacie služby počas pobytu?
Áno, izby sú upratované denne. Ak máte špeciálne požiadavky na upratovanie, prosím, informujte recepciu.
Je možné v hoteli fajčiť?
Náš hotel je nefajčiarsky. Máme vyhradené priestory pre fajčiarov pred a za hotelom.
Máte v izbách trezor?
Áno, každá izba je vybavená trezorom na cennosti.
Máte detský kútik ?
Áno, pre menšie deti máme v hoteli detský kútik, ktorý je k dispozícii denne bez časového obmedzenia. Vo vybraných termínoch tu prebieha aj animačný program. Pre väčšie deti a dospelých je k dispozícii herňa so stolovými hrami, ako sú biliard, stolný tenis a stolný futbal.
Potrebujem si priniesť so sebou na pobyt detskú postieľku?
Na vyžiadanie poskytujeme k ubytovaniu detskú postieľku bez príplatku. Detská postieľka je plnohodnotne pripravená na izbe. Detská vanička a nočník je k zapožičaniu na vyžiadanie na hotelovej recepcii.
Je možné u vás parkovať pred check in alebo po check out?
Áno, radi vám poskytneme parkovacie miesto, v prípade dostupných kapacít. Možnosť parkovania pred check in alebo po check out si overíte na recepcii hotela alebo na tel. č.: +421 908 888 223.
Je možné u vás uschovať batožinu pred check-inom alebo po check-oute?
Áno, radi vám uschováme batožinu na recepcii.
Kedy je check-out?
Čas odubytovania je do 10:00. Ak máte záujem o neskorší check-out, odporúčame vopred overiť dostupnosť na telefónnom čísle +421 908 888 223. Za neskorší check-out sa účtuje poplatok 20 €/hod.
Kedy je check-in?
Ubytovanie je možné od 14:00, pričom hotelová recepcia je otvorená nonstop, 24 hodín denne. Ak máte záujem o skorší check-in, odporúčame vopred overiť dostupnosť tejto služby na telefónnom čísle +421 908 888 223. Za skorší check-in sa účtuje poplatok 20 €/hod.

Rezervujte ešte dnes
Rezervujte si pobyt priamo cez nás a my vám garantujeme najlepšiu ponuku ceny a taktiež naše ďalšie výhodné špeciálne ponuky. Zažite krásu Vysokých Tatier v Hoteli Panorama.

